Cross-network támogatást kapott a Rocket League
A Microsoft nemrégiben megnyitotta az utat az Xbox Live és más videojátékos hálózatok összekapcsolása előtt. Az első Xbox One játék, ami ezt a lehetőséget kihasználja, a Rocket League, amivel a PC-s és Xboxos játékosok egymás oldalán küzdhetnek.
Február óta már több, mint 2 millióan töltötték le a Rocket League játékot Xbox One-ra. A fejlesztő Psyonix most bejelentette, hogy a potenciális játékos bázis tovább bővül, ugyanis mostantól az Xbox One tulajdonosok a PC-s (Steam) változattal együtt is játszhatnak. Ehhez elég a Matchmaking beállításoknál engedélyezni, hogy onnan is merítsen a játék.
Az Xbox Live és a Steam összekötése publikus és privát meccsekre is vonatkozik, PC-s játékosok egyaránt lehetnek csapattársaink, vagy épp ellenfeleink a játékban. Aki ezt mégsem szeretné, az kikapcsolhatja ezt a lehetőséget az opció menüben.
A hálózatok közötti kompatibilitás már elérhető, és a jövőben remélhetőleg még több játék megkapja ezt a lehetőséget. Megnyílhat az út még több MMORPG és más, összekapcsolt virtuális világ előtt.