Él a Destiny 1.0.2-es patch
A Bungie végre kiadta a várva várt 1.0.2-es foltozást a Destiny-hez, ami, ha nem is oldja meg a játék számos problémáját, néhány nyűgön enyhít azért. A teljes változáslista a folytatásban megtekinthető.
Hogy mi a baj a Destiny-vel, az egy külön cikk témája lehetne (és talán lesz is). A Bungie a játékosok felháborodásához képest viszonylagos nyugalommal kezeli az ügyet, az 1.0.2-es verziószámú frissítés a tegnapi nap folyamán lett fellőve Xbox Live-ra. Tartalmaz néhány változtatást, amik egy fokkal mindenképp dobnak a játék jutalmazási rendszerén.
Cryptarch:
- A Legendary (lila) engramok ezentúl mindenképp minimum Legendary felszerelést adnak majd, a Rare (kék) engramok pedig minimum Rare-t. Ha a patch előtt volt Legendary engram a birtokodban, az Rare-ré módosul a frissítést követően, de ha ezentúl pottyan valami lila, akkor tudhatod, hogy abból biztosan értékes cucc lesz.
- Rare (kék) engramok nagyobb eséllyel adnak Legendary (lila) felszerelést.
- Az Ascendant Shard és Ascendant Energy alapanyagok besorolása Rare-ről Legendary-vé változott.
Jutalmak:
- Rare (kék) és Legendary (lila) engramokat is oszthatnak ezentúl a következő lejátszási listák: Vanguard Tiger Strike, napi Heroic küldetés (napi egyszer), heti Heroic küldetés (heti egyszer).
- Bugfixek: Nehezebb napi küldetések esetén az XP bónusz eddig nem látszódott a végén. Ez elméletileg javítva lett.
Crucible:
- Control és Clash módokban a Bastion és First Light pályák játékideje 15-ről 12 percre csökkent. Ugyanez a két pálya ezentúl ritkábban bukkan fel ebben a két játékmódban.
Nem mondhatni, hogy a Bungie ezzel megreformálta volna a játékot, de első lépésnek nem rossz. Különösen a Cryptarch javításai üdvözlendőek, úgyhogy aki még nem fásult bele a kilátástalan(nak tűnő) lootolásba, az most új reményekkel próbálkozhat.