Így készült a Tacoma
A Gone Home készítőinek új játéka hamarosan megérkezik Xbox One-ra. A fejlesztők most új videónaplót adtak ki, amiben a játék mögött álló ötletekről beszélnek.
A régóta várt Tacoma a közeli jövőben játszódik a címmel megegyező nevű űrállomáson. Az üzemeltető minket küld oda, hogy kivizsgáljuk, mi történt. Mert valami történt, és valószínűleg nem az, amire elsőre gondolunk. A kapcsolat megszakadt, a legénység eltűnt, mi pedig csak a központi mesterséges intelligencia emlékeiből, és kiterjesztett valóságban visszajátszott felvételekből rakhatjuk össze az eseményeket. Közben lassan megismerjük az űrállomást, és annak lakóit.
A Fullbright új játéka abban hasonlít a Gone Home-ra, hogy jobbára itt is csak sétálunk, tárgyakat és felvételeket kezelünk, harcra vagy gyors reflexekre nem lesz szükség. Gondolkodásra annál inkább. Az új videónaplóból kiderül, milyen ötletek állnak a játék mögött, illetve milyen irányelvek mentén fejlesztették a helyszínt és a játékmechanikákat. Angol nyelvtudás szükséges, természetesen.
Már csak egy hónapot kell várnunk a Tacomára, a játék augusztus 2-án jelenik meg Xbox One-ra. Előrendelni 6,900 forintért lehet az alábbi linken.