Next Up Hero: Hősök közössége
Bejelentette új játékát a Lock’s Quest fejlesztője, a Digital Continue. A Next Up Hero nem egyszerű akció-RPG lesz: a közösség szükséges hozzá, hogy áldozataival hozzájáruljon a végigjátszáshoz, egyedül ugyanis senki nem fog boldogulni vele.
Joe Triangli, a Digital Continue vezetője és alapítója érdekes koncepcióval állt elő. Új játéka megpróbálja egyesíteni a klasszikus játéktermi játékok könnyed, elérhető, gyorsan tanulható játékmenetét, és a mindig online új generáció igényeinek kiszolgálását. A Next Up Hero ugyanis érdekes koncepciót követ. A játék egyedül végigjátszhatatlan, túl nehéz – viszont minél többen játszanak vele, és halnak meg, az utánuk következő hősök annál nagyobb eséllyel jutnak tovább.
A játék a hagyományos izometrikus nézetű akció-szerepjátékok vonalát viszi tovább vidám, rajzfilmszerű körítéssel, ám a hasonlóságnak itt vége is. Utunk során ugyanis a korábban elhalálozott játékosokat szellem formájában újjáéleszthetjük, így a mi játékunkban erősítenek bennünket. Minél többen játszanak, annál több ilyen szellem állhat mellénk. Ha elegen vannak, akkor kombinálva őket megidézhetünk különféle Ősöket, hatalmas erejű lényeket, akik oldalán már van esélyünk leküzdeni az akadályokat. Közben mi magunk is fejlődünk, tárgyakat gyártunk és erőforrásokat gyűjtünk, hogy aztán – jó eséllyel – elessünk a harcmezőn, és valaki más játékát erősítsük tovább.
A Next Up Hero így aztán egy érdekes, afféle közösségi szerepjátékká válik, amiben a sikerünk elsősorban másoktól függ és fordítva. Hogy mindez mennyire működik jól a valóságban, az nyilván a játék sikerétől függ majd, hiszen minél több a játékos, annál több a lehetőség.
Az új koncepció kipróbálásával még várnunk kell, a játék nem rendelkezik pontos megjelenési dátummal. Csak annyi biztos, hogy valamikor 2018 elején érkezik Xbox One-ra.