Scalebound részletek
dreampage 2015. Jan. 15.

Az Xbox One egyik legérdekesebb, mégis legrejtélyesebb exkluzívja a japán Platinum Games fejlesztése, a Scalebound, amiről eddig nem sokat tudtunk. Most ha nem is sok mindenre, de néhány részletre fény derült.

A játékról a Microsoft Studios kreatív igazgatója, Ken Lobb nyilatkozott a The Inner Circle podcastben.

"Ha az emberek látják majd, min dolgozunk, le lesznek nyűgözve. A Scalebound egy igazi nagyszabású AAA játék, és szerintem minden idők egyik legjobbja lehet."

Az mindenesetre kiderült, hogy a játék nem egy afféle Monster Hunter klón lesz.

"Mi az, amiben a Platinum Games a legjobb? Na, most pontosan azt csinálják. És mi (a Microsoft Studios) miben vagyunk jók? Mi is pontosan azt csináljuk. Igen, a játékban sárkányok lesznek a társaink."

A játékmenetről a rendező Hideki Kamiya is nyilatkozott egyébként: "A Scalebounddal egy teljesen más játékot szeretnék létrehozni, mint amiket eddig csináltam. Újfajta játékmenetet próbálunk létrehozni, és ez nagy kihívás. Ez kevésbé szól az új hardverről, és sokkal inkább arról, hogy valami merőben újat alkossunk."

Mindebből arra lehet következtetni, hogy a Scalebound egy nagyszabású hack and slash alapú, de újfajta játékmenetű akciójáték lesz, amiben a Platinum mindig is a csúcsot hozta (elég csak a Bayonettára vetni egy pillantást). Lobb arról is beszélt, hogy két évvel ezelőtt találkozott Kamiyával, ekkor állapodtak meg a Scalebound fejlesztéséről. Ugyancsak utalás történt a játék méretére: a címben szereplő Scale (ami pikkelyt és méretet is jelent) jól példázza ezt. "A Platinum Games őrült, hatalmas dolgokat épít" - mondta Lobb.

A játékból egyébként a félhomályos utalások mellett idén már konkrét gameplay-t is látni fogunk, vélhetően a júniusi E3 rendezvényen.